Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Planowane inwestycje w rejonie ulic Wiosny Ludów i Stanisława Wyspiańskiego

Inwestycje kolejowe na terenie Orzesza

Elektroniczny Urząd

Załatwianie spraw w urzędzie przez internet. Elektroniczne płatności za śmieci, podatki itp.

Załatw sprawę w urzędzie bez wychodzenia z domu

Przypominamy mieszkańcom o możliwości załatwienia spraw w Urzędzie Miejskim Orzesze przez internet.

Załatwianie spraw przez internet jest szybkie, bezpłatne, skraca czas realizacji sprawy. Z takiego rozwiązania można korzystać 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny. Jedyny warunek jaki trzeba spełnić to posiadanie bezpłatnego profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego potwierdzonego certyfikatem kwalifikowanym.

Żeby załatwić sprawę on-line należy wejść na www.peup.orzesze.pl:

- wybrać logowanie przez "Login.gov.pl - Zaloguj przez Węzeł Krajowy"

- wybrać „Strona główna”

- znaleźć pismo, które chce wysłać do urzędu (np.: „Pismo ogólne do urzędu” w katalogu spraw „Inne”)

- przejrzeć opis sprawy

- kliknąć wniosek znajdujący się na dole strony i wypełnić go

- podpisać wniosek profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym potwierdzonym certyfikatem kwalifikowanym

- podpisany wniosek wysłać do urzędu.

Po wysłaniu użytkownik otrzyma tzw. Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO), które znajdzie w skrzynce odbiorczej. Odpowiedź również znajdzie się w skrzynce odbiorczej.

Banery/Logo